معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از تدوین نظام جامع باشگاه‌داری در کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در سنندج گفت: اعتقاد داریم در کشور ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد که اگر به درستی بکارگیری شود شاهد توسعه در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: باید اردوهای مختلف را در این استان راه‌اندازی کنیم و مسابقات ملی در رشته‌های متنوع در این استان برگزار شود.

داورزنی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ملی در استان‌های مختلف از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است، گفت: این مهم در سال گذشته با وجود بسیاری از مشکلات این مسابقات برگزار شد.

 حضور ورزشکاران 70 کشور جهان در ایران

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بیش از 60 تا 70 کشور جهان در سال گذشته برای شرکت در مسابقات مختلف به ایران اسلامی آمده‌اند، افزود: حضور این ورزشکاران بهترین ظرفیت برای معرفی فرهنگ، توانایی‌های و مهمان‌نوازی کشور ایران به سایر نقاط جهان بوده‌اند.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به خالی بودن برخی پست‌های سازمانی در ورزش و جوانان گریزی زد و اضافه کرد: ورزش کشور قانون ندارد و اختیارت وظایف و ساختار آن مصوب مجلس نیست و دنبال این هستیم که این مهم هرچه زودتر در قالب ساختار جدید تحقق پیدا کند.

داورزنی نبود امکانات مالی را از مشکلات اصلی در فدراسیون‌ها دانست و گفت: برخی از فدراسیون‌ها ارتباط تنگاتنگی با ادارات کل در استان‌ها دارند.

داورزنی با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار خوبی که با تلاش نمایندگان مردم در مجلس صورت گرفت اختصاص 27 درصد از ارزش افزوده به بحث ورزش و جوانان بود، اظهار داشت: این مبلغ که بالغ بر یک‌هزار و 400 میلیارد تومان است می‌تواند جهش خوبی در این حوزه ایجاد کند.

وی اضافه کرد: 15 درصد از این 27 درصد به آموزش و پرورش و مابقی به حوزه ورزش و جوانان است که کلا در استان‌ها هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ د م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.